Κρύες σταγόνες στο ποτήρι

Πριν από τέσσερις μήνες έφυγα από την κλινική και από τότε δεν έχω υποτροπιάσει, επειδή συναντήθηκα τη Μαρία. Το πνεύμα του στεγάζει τους θλιβερτικούς πλανήτες του ουρανού μου. Τα συναισθήματα της ψυχής του, τόσο καθαρά και καθαρά, φωτίζουν το υπέροχο χαμόγελο του φεγγαριού στο πρόσωπό του. 
   Εγώ, αντίθετα, είμαι εξαρτημένος, όλο το σκοτάδι και η σιωπή. 
   Συνεχίζω να σκέφτομαι τις βελόνες και τις νοσοκόμες. Ακόμα ακούω τα μακρινά βήματα των άπειρων αιθουσών του sanitarium. Τη νύχτα βλέπω φεγγίτες φωτισμένους από λαμπερά αστέρια και πάρα πολλούς λευκούς τοίχους. Τα συναισθήματα της μνημονικής γραφικής απεικόνισης της αμαυρωμένης ιστορίας μου βρισκόντουσαν στο ατελές σύστημα του εγκεφάλου μου. 
   Σε μένα ο καιρός ζει. 
   Σε αυτό το υγρό και βροχερό πρωινό έχω την ασθένεια της αγωνίας με την επίμονη μονιμότητά της. Το πάθος του εθισμού μου πνίγει σε ένα φοβερό κούφωμα. Κλείνω τον εαυτό μου και καλύπτω τα αυτιά μου με το μαξιλάρι. Μια φωνή, η οποία είναι η δική μου φωνή, σε μια επαναλαμβανόμενη βάση, δίνει έμφαση σε κάθε λόγο της μοναχικής ομιλίας της τρέλας: «Απλά δεν θα είστε σε θέση, θα πρέπει να έχετε τη Μαρία». 
   Δεν θέλω να φέρει τους φόβους μου. 
   Αλλά δεν μπορώ.
   Της τηλεφώνησα να της πω: «Αισθάνομαι ασταθής, είμαι σε ένα πηγάδι», είπα, «τα χάπια δεν μου κάνουν τίποτα». Στην άλλη πλευρά της γραμμής, ηρεμούσε τη διάθεσή μου, ψιθυρίζοντας πολύχρωμες φράσεις και προτού να κοπεί, ήθελε να με ηρεμήσει με μια άνετη εντολή: «Ελάτε ... σας περιμένω». 
   Ντυθώ βιαστικά και τυλίγω τον εαυτό μου επάνω. Ο δρόμος με δέχτηκε αφιλόξενος και παρόλο που τα λεία φύλλα των ασβέστη ήταν υγρό, σκέφτηκα ότι τα σπουργίτια τρέμουν μέσα στις φωλιές. 
   Πάθηκα και δεν με ένοιαζε. Ένα αυτοκίνητο σταμάτησε και πήγα. 
   Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού - που φάνηκε να διαρκεί έναν αιώνα - ψυχαγωγώ περιπλάνηση, χωρίς νόημα, μέσω χιλιάδων σκέψεων διάσπαρτων σε εύθραυστα κομμάτια σπασμένων ιδεών μέχρι ο οδηγός μου είπε ότι είχαμε φτάσει.
   Μόλις βρισκόμουν μπροστά από το σπίτι του, με το κεφάλι μου κάτω, χτύπησα: με τον ρόπαλο πρώτα, με το δαχτυλίδι αργότερα και με τα αρθρώματα αργότερα - ντροπαλά τρεις φορές - φοβούμενοι ότι δεν ξέρω τι. 
   "Είναι ανοικτό!" Αναφώνησε, από το ευρύχωρο δωμάτιο, ενθαρρύνοντας την τόλμη μου. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου, γύρισε το κλειδί δύο φορές και περίμενε στην πλάτη μου, με πάρει από τη λαβή για να αποφευχθεί η ζάλη ή λιποθυμία, που πιάστηκε στον ίλιγγο της λογικής του λογικού κόσμου της Μαρίας.
   Μιλάμε πολύ. 
   Δεν ξέρω πόσος χρόνος πέρασε ή πώς εμείς ξετυλίξαμε.
   Αλλά ξέρω πως έσβησα τη δίψα μου. Έπιαξα το όξινο υγρό του φύλου της όταν τη φίλησα εκεί, ακριβώς στη μέση του γυμνού ύψους της, ανάμεσα στα πόδια της, με την τραχιά μου γλώσσα να διερευνά εκείνη την περιοχή στην οποία διπλώνει το λευκό δέρμα του σώματος της, όπως ένα διπλό οβάλ λουλούδι με περιγράμματα τσαλακωμένο, των οποίων οι άκρες γίνονται κόκκινες και προστατεύουν το θηλυκό αίνιγμα από το βάθος. 
   Και όταν ήμουν εκεί έχω μεθυσθεί με το μαλακό λάκκο μέχρι να φτάσω στον τρόμο. "Εκεί ...!" Βγήκε και το επαναλάμβανε αρκετές φορές, κατά διαστήματα, καθοδηγώντας την απελπισία μου για να την ευχαριστήσω στο σεισμό στο τέλος της αναχώρησής της μέχρι το τελευταίο γκρίνια.
   Στη συνέχεια, το ορθογώνιο του κρεβατιού ήταν το δικό του και οι δικοί του τρόποι για να καθησυχάσει την επιθυμία μου, προσεκτικός σε κάθε ένα από τα αστέρια για τα οποία ήμουν χαρούμενος, ενώ παρακολουθούσε την καταστροφή του σκασίματος και την οριστική διαρροή του υγρού μου.
   Δεν θα ήξερα πώς να μετρήσω το μέγεθος της αιωνιότητας στην οποία η Μαρία παρέμεινε στο αδιαφανές σύμπαν της έκστασης της, αλλά μέσα μου όλα φάνηκαν να συμβαίνουν σε μια φευγαλέα στιγμή, ως εφήμερη όπως η προσωρινή αναβολή μεταξύ του χτύπου στον εγκέφαλό μου και της δόσης του καυτού φαρμάκου με ένεση στη μοβ φλέβα του βραχίονα.
   Γι 'αυτό βιαστήκα. 
   Μου χάιδεψε τα μαλλιά της. Έψαξα για τη θερμότητά του χωρίς να πω μια λέξη. 
   Την αγκάλιασα από πίσω, τρυφερά και μου είπε με δυσκολία: «Ακόμα κι αν ήταν κρίμα, θα ήταν ευτυχής αν μπορούσε να χαλαρώσει την αίσθηση της λύπης μου και να καθυστερήσει την επιστροφή μου σε μελαγχολία λίγο, τουλάχιστον όσο τα δάκρυα του νερού συνεχίζουν να ολισθαίνουν μετά γυαλί παραθύρων ». 
   Αυτός είναι ο λόγος που με γοήτευσε ολόσωμα την παλάμη του χεριού μου πάνω από τα μαλακά στήθη της, παρά το γεγονός ότι το έκανα χωρίς εμπειρία και με το επείγον μιας καρδιάς. Ίσως με φόβο, με αυτόν τον φόβο που δεν μπορώ να ελέγξω. Σίγουρα τα τραχιά μου δάχτυλα, όπως το τραχύ κέλυφος μιας πέτρας, θα έχουν σκίσει την ομαλότητα της γυμνότητάς τους αντί να χαϊδεύουν. 
   Οι βροντές σάρωσαν κάπου στον ουρανό. 
   Η βροχή έγινε άφθονη και η μακρινή retintin στο tinglados του ψευδαργύρου πρόσθεσε περισσότερα μούτρα το απόγευμα. Ο άνεμος, έξω, κούνησε από όλες τις πλευρές, έσκασε με φρεσκάδα κάτω από τις πυροσβεστικές σκάλες και στροβιλίσθηκε μέσα από το κάτω μέρος των σοκάτων. Αλλά εδώ, η ευτυχία απέσυρε τα αγκάθια στα νεύρα μου ένα προς ένα και ορκίζομαι ότι ήθελα να τελειώσει η ζωή εκείνη τη στιγμή. 
   Η Μαρία ξύπνησε λίγο, όταν άκουσε πώς έπεσε το μαστίγιο από τα σύννεφα και, χωρίς να γυρίζει, μου έδωσε εντολή: «Κρατήστε μου», είπε, «παρακαλώ μην αφήσετε να φύγετε».
   Ήθελα να κλάψω. 
   Και υπακούσα.
   Αισθάνθηκα την ζεστή πλάτη του ενάντια στους σκληρούς μυς του στήθους μου, ένιωσα στους μηρούς μου την απαλότητα των γοφών και το σκληρό τύμπανο της κρυμμένης μήτρας που χτύπησε έναν δύσκολο πόνο, όπως τον τοκετό. Τον πιέζω σκληρότερα, για να μην εξασθενήσω στη φτώχεια της δυστυχούς θλίψης μου και μουρμούρισε απαλά μερικά λόγια που ταιριάζουν στην αγκαλιά της. 
   Σκέφτηκα: «Η Μαρία είναι τόσο απαραίτητη για μένα ... είναι καθαρός αέρας στους πνεύμονές μου. Γιατί δεν της είπα ποτέ πόσο πολύ την αγαπώ; 
   Θα ήθελα να σας γράψω ένα ποίημα. 
   Αλλά σε αυτή τη στιγμή της πλήρους χαράς όταν σκέφτομαι πώς τα καρφιά της βροχής δεν σταματούν να ξύσουν το ποτήρι στο θορυβώδες απόγευμα, αποτυγχάνω να συλλάβω τους κατάλληλους στίχους, κάθε ιδέα θρυμματίζεται σε συσσωματώματα σταγόνων με το αστέρι στο πάτωμα, σπάζοντας χιλιάδες τεμάχια 
   Χωρίς μετρήσεις, χωρίς ομοιοκαταληξία, χωρίς ζωή.